За даними Головного управління статистики у Вінницькій області алкогольні напої та тютюнові вироби входять в шістку товарів, які користуються найбільшим попитом після бензину моторного, дизельного пального (газойлю), автомобілів та автотоварів, фармацевтичних товарів. На їх долю припадає 11,7% загального обсягу товарообороту торгової мережі та 31,6 % обсягу товарообороту продовольчої групи.
Через роздрібну мережу області за 9 місяців 2016 року реалізовано алкогольних напоїв на 442,0 млн.грн, що менше рівня попереднього періоду на 25,3% та тютюнових виробів – на 573,7 млн.грн, що менше на 7,5% за відповідний період минулого року ( в порівнянних цінах).
Подорожчання алкогольних напоїв на 21,2% та тютюнових виробів на 7,6% не вплинуло на попит товарів цієї групи. На їх придбання у торговій мережі підприємств (юридичних осіб) населенням області було витрачено коштів більше, ніж на покупку разом взятих: м’ясопродуктів та консервів м’ясних, риби і морепродуктів, кондитерських виробів, виробів хлібобулочних, плодів та ягід, винограду, горіхів.
Найбільша питома вага в структурі алкогольних напоїв припадає на горілку та лікеро-горілчані вироби (33,3%), найменша (4,3%) – на напої слабоалкогольні.
У перерахунку на абсолютний алкоголь продаж алкогольних напоїв у розрахунку на одну особу населення порівняно з минулим періодом зменшився на 0,4 л і становив в середньому по області 0,6 л.
В загальному обсязі роздрібного продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів переважає продукція вітчизняних виробників. За 9 місяців поточного року через торгову мережу області реалізовано алкогольних виробів вітчизняного виробництва на 392,7 млн.грн (88,8% загального обсягу) та тютюнових виробів – на 531,9 млн.грн (92,7%).
В. о. начальника С. В. Рибалко
Довідка за телефоном: (0432) 52 57 75
|