abigail mac spies on johnny sins in the shower BangWap.Net xxx booy boy xxx video small girl school full film xnxx 2021 Pornium.Net selena gomez porn movies seachjapan sex videos and modher Ahxxx.Net as atrizes porno mais gostosas gianna michales interactive BigFap.Net julia ann red dress latina shifts her clit into gear BangBf.Com xxxi com porno boyfriend mom sex XxxVideoTube.Net sunny leoun and audrey bitoni xxx 3 xxx amarikan school sexy video NewSexVideoHd.com futanari femdom jav big fat sexy xxxbp hd FullXxxx.Com mom rape son brutal wife standing anal sex BfTube moms and frenss

 

БЕЗОПЛАТНЕ ПОДАННЯ СТАТИСТИЧНОЇ ЗВІТНОСТІ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ ЧЕРЕЗ КАБІНЕТ РЕСПОНДЕНТА.
05.02.2013р. в актовому залі Головного управління статистики о 1000 відбудеться інструктивна нарада з питання «Порядок складання статспостереження по ф.№50-сг  «Основні економічні показники роботи с/г підприємства»
Печать

Звернення громадян                                                                                                                             Архів  2016 2017 2018 2019 2020

 

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян
в Головному управлінні статистики у Вінницькій області
за ІII квартал 2021 року

 

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на  виконання Указу Президента України від   07.02.2008 р. 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у липні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання  “Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  ГУС у   Вінницької  області  за І півріччя 2021 року”.

Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів у відділі аналізу даних соціальної статистики, надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За IІІ квартал 2021 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 19 звернень від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 5 (26,3%),   праця і заробітна плата – 6 (31,6 %),  кадрові питання – 6 (31,6%), діяльність підприємств та установ – 2 (10,5%).

За результатами розгляду питання, зазначені у 19 (100%) зверненнях були вирішені позитивно та  у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня     2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні та квітні поточного року на колегіях ГУС у Вінницькій області були розглянуті питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2020 рік та за І квартал 2021 року”.

Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів у відділі аналізу даних статистики виробництва, послуг, торгівлі та енергетики було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За I півріччя 2021 року в Головному управлінні статистики зареєстровано 43 звернення, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 10 (23,3%), праця і заробітна плата – 22 (51,2%),  кадрові питання – 9 (20,9%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2 (4,6%).

За результатами розгляду питання, зазначені у 41 (95,4%) зверненні були вирішені позитивно.

Крім того, станом на 01 липня 2021 року 2 (4,6%) звернення перебувають на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.

За звітний період до ГУС у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.

Із метою належної організації розгляду звернень громадян і вирішення порушених ними питань та у зв’язку з кадровими змінами, які відбулися у керівному складі ГУС у Вінницькій області, наказом від 18 червня 2021 року  № 41 поновлено Графік особистого прийому громадян керівним складом.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання "Про стан роботи зі  зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2020 рік".

За I квартал 2021 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 18 звернень від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 4 (22,2%), праця і заробітна плата – 9 (50,0%),  кадрові питання – 5 (27,8%).

За результатами розгляду питання, зазначені у 16 (88,9%) зверненнях були вирішені позитивно.

Крім того, станом на 01 квітня 2021 року 2 (11,1%) звернення перебувають на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади" в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної "гарячої лінії".

Щоквартально керівництву ГУС у Вінницькій області надається узагальнена інформація про стан розгляду звернень громадян.

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік розміщена на інформаційному стенді та вебсайті ГУС у Вінницькій області.

 

При використанні статистичної інформації посилання на Головне управління статистики обов'язкове
©
 Головне управління статистики у Вінницькій області
Розробник сайту: управління інформаційних технологій Головного управління статистики у Вінницькій області

 
hindi xxxvdo porn videos america blue film sexnaweb.ru hd porn videotube porntweet mia khalifa xxx