ШАНОВНІ РЕСПОНДЕНТИ! З 1 СІЧНЯ 2023 РОКУ СТАТИСТИЧНА ТА ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ПОДАЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ.
05.02.2013р. в актовому залі Головного управління статистики о 1000 відбудеться інструктивна нарада з питання «Порядок складання статспостереження по ф.№50-сг  «Основні економічні показники роботи с/г підприємства»
Печать

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян
в Головному управлінні статистики у Вінницькій області
за 2020 рік


Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішувались порушені громадянами питання.

Так, протягом 2020 року на колегіях Головного управління статистики, щокварталу, розглядались питання «Про стан роботи зі зверненнями громадян  в Головному управлінні статистики у Вінницької області».

За зазначений період, в ході перевірок стану ведення діловодства та оформлення архівних документів, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян у відділах: планування, координації та моніторингу статистичної діяльності; збирання та введення даних статистики цін і в управлінні поширення та комунікацій. Під час перевірок було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За 2020 рік в Головному управлінні статистики зареєстровано 59 звернень від громадян. Із них від громадян поштою надійшла – 51 заява, на особистому прийомі розглянуто – 8 звернень.

За результатами розгляду питання, зазначені у 57 (96,6%) зверненнях були вирішені позитивно, на 2 (3,4%) надано роз’яснення.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 8 (13,6%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2 (3,4%), праця і заробітна плата – 23 (38,9%), кадрові питання – 24 (40,7%), діяльність підприємств та установ – 2 (3,4%).

За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 1 звернення від інваліда ІІ – групи щодо надання статистичної інформації. Заявнику було надано відповідь у визначений законом термін.

Розгляд звернень від громадян було здійснено у відповідності до визначених законодавство термінів.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на  виконання Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у липні поточного року на колегії Головного управління статистики було розглянуто питання  "Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  статистичних  органах   Вінницької  області  за І півріччя 2020 року".

Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів у відділі збирання та ведення даних статистики цін, надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За IІІ квартал 2020 року в Головному управлінні статистики зареєстровано 18 звернень від громадян, які отримані поштою та в електронному вигляді.

Відповідно до Заходів про запобігання поширення коронавірусу COVID-19 та запровадження карантину, затверджених наказом Головного управління статистики від 13.03.2020р. №44, особистий прийом громадян керівництвом не проводився.

Із числа усіх питань вирішено позитивно 18 (100%) звернень.

За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 1 (5,6%),  праця і заробітна плата – 8 (44,4%),  кадрові питання – 9 (50%).

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє "гаряча телефонна лінія" та ведеться облік повідомлень громадян.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на  виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні та квітні поточного року на колегіях Головного управління статистики були розглянуті питання  “Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  Головному управлінні статистики у Вінницькій  області  за 2019 рік та за І квартал 2020 року”.

Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів у відділі планування, координації та моніторингу статистичної діяльності, надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За I півріччя 2020 року в Головному управлінні статистики зареєстровано 38 звернень від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 30 (78,9%) заяв, на особистому прийомі розглянуто – 8 (21,1%) звернень.

Із числа усіх питань вирішено позитивно 36 (94,7%) звернень, дано роз’яснення 2 (5,3%).

За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 7 (18,4%),  надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2 (5,3%), праця і заробітна плата – 14 (36,8%),  кадрові питання – 13 (34,2%), діяльність підприємств та установ – 2 ( 5,3%).

За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 1 звернення від інваліда ІІ – групи щодо надання статистичної інформації. Заявнику було надано відповідь у визначений законом термін. Повторних звернень від громадян не надходило.

Із метою належної організації розгляду звернень громадян і вирішення порушених ними питань та у зв’язку з кадровими змінами, які відбулися у керівному складі Головного управління статистики у Вінницькій області, поновлено наказ від 30 березня 2020 року № 51 «Про вдосконалення проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики», яким затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян  і  Графік особистого прийому громадян керівним складом.

Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація  про  стан розгляду звернень громадян.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні поточного року на колегії Головного управління статистики було розглянуто питання “Про стан роботи зі  зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за2019 рік”.

За I квартал 2020 року в Головному управлінні статистики зареєстровано 27 звернень від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 19 (70,4%) заяв, на особистому прийомі розглянуто – 8 (29,6%) звернень.

Із числа усіх питань вирішено позитивно 25 (92,6%) звернень, дано роз’яснення 2 (7,4%).

За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 7 (25,9%), інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2 (7,4%), праця і заробітна плата – 8 (29,6%),  кадрові питання – 10 (37,1%).

За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 1 звернення від інваліда ІІ – групи щодо надання статистичної інформації. Заявнику було надано відповідь у визначений законом термін. Повторних звернень від громадян не надходило.

Із метою належної організації розгляду звернень громадян і вирішення порушених ними питань та у зв’язку з кадровими змінами, які відбулися у керівному складі Головного управління статистики у Вінницькій області, поновлено наказ від 30 березня 2020 року № 51 «Про вдосконалення проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики», яким затверджено Порядок організації та проведення особистого прийому громадян і Графік особистого прийому громадян керівним складом.

Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація  про  стан розгляду звернень громадян.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.

 

При використанні статистичної інформації посилання на Головне управління статистики обов'язкове
©
 Головне управління статистики у Вінницькій області
Розробник сайту: управління інформаційних технологій Головного управління статистики у Вінницькій області