Методологічні пояснення
|
Індекс споживчих цін (ІСЦ) – показник, який характеризує зміни у часі загального рівня цін на товари та послуги, що купує населення для невиробничого споживання. Відображає зміни вартості фіксованого набору споживчих товарів та послуг у поточному періоді порівняно з базисним. Розрахунок ІСЦ проводиться шляхом об’єднання двох інформаційних потоків: - даних про зміни цін, одержаних шляхом реєстрації цін і тарифів на споживчому ринку; - даних про структуру споживчих грошових витрат домогосподарств. Реєстрація цін – метод збору інформації про ціни на товари (послуги), що включені до споживчого набору на відібраній сукупності підприємств торгівлі, сфери послуг та ринків. Споживчий набір товарів (послуг) - представників - це найбільш представницькі та найважливіші для споживання домогосподарств товари та послуги. Визначається централізовано і є єдиним для всіх регіонів країни. Товар (послуга) - представник – сукупність видів товарів (послуг), які є однорідними за своїми споживчими властивостями та призначенням і мають однакові тенденції щодо зміни цін.
|
|
Обновлено 19.02.2015 16:49 |