Звернення громадян
Архів 2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016
Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Вінницькій області за I півріччя 2025 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України"Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у травні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання "Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за І квартал 2025 року".
За I півріччя 2025 року до ГУС у Вінницькій області надійшло поштою та засобами електронного зв’язку 21 звернення від громадян, що на 36,4% менше, ніж за відповідний період 2024 року.
Із загальної кількості звернень, надісланих за звітний період, 5 (24%) надійшло від пенсіонерів, 11 (52,4%) від працівників бюджетної сфери, 1 (4,7%) від державного службовця, 1 (4,7%) від військовослужбовця, 2 (9,5%) від підприємців та 1 (4,7%) від особи з інвалідністю ІІ групи.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 1 (4,7%), праця і заробітна плата – 13 (62%), кадрові питання – 6 (28,6%), діяльність підприємств та установ – 1 (4,7%).
Серед звернень громадян 100% складали заяви (клопотання).
За результатами розгляду питання, зазначені у 21 (100%) звернені були вирішені позитивно, у відповідності до визначених законодавством термінів.
У І півріччі 2025 року колективні та повторні звернення громадян до ГУС у Вінницькій області не надходили.
За звітний період, в ході перевірки стану ведення діловодства, оформлення архівних документів та виконавської дисципліни, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян в відділі збирання та введення даних демографічної статистики. Під час перевірки було проведено навчання з працівниками відділу і надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень громадян.
Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом планування, координації статистичної діяльності та документального забезпечення здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади" в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної "гарячої лінії".
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у березні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання "Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2024 рік".
За I квартал 2025 року до ГУС у Вінницькій області надійшло поштою та засобами електронного зв’язку 11 звернень від громадян, що на 54,2% менше, ніж за відповідний період 2024 року.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: праці і заробітної плати – 7 (63,6%), кадрових питань – 4 (36,4%).
За результатами розгляду питання, зазначені у 10 (90,9%) зверненнях були вирішені позитивно, у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
Крім того, станом на 02 квітня 2025 року 1 (9,1%) звернення перебуває на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом планування, координації статистичної діяльності та документального забезпечення здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.
Щоквартально керівництву ГУС у Вінницькій області надається узагальнена інформація про стан розгляду звернень громадян.
|