Звернення громадян
Архів 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016
Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Вінницькій області за ІІІ квартал 2024 року
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, 05 вересня 2024 року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницької області за І півріччя 2024 року”.
За IІІ квартал 2024 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 15 звернень від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: праці і заробітної плати – 7 ( 46,7%) та кадрових питань – 8 (53,3%).
За результатами розгляду питання, зазначені у 13 (86,7%) зверненнях були вирішені позитивно, у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
Крім того, станом на 02 жовтня 2024 року 2 (13,3%) звернення перебувають на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
У звітному періоді проведено перевірку стану ведення діловодства, оформлення архівних документів, виконавчої дисципліни та роботи зі зверненнями громадян в управлінні аналітичної роботи, поширення інформації та комунікацій. Під час перевірки було проведено навчання з працівниками управління і надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень громадян.
Для покращення рівня роботи зі зверненнями громадян у серпні поточного року проведено навчання з керівниками структурних підрозділів щодо поліпшення якості роботи з діловодства.
Із метою додержання виконання контрольних термінів документів протягом ІІІ кварталу 2024 року відділом планування, координації статистичної діяльності та документального забезпечення здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у березні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2023 рік”.
За І півріччя 2024 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 33 звернення від громадян, з них: отримані поштою та засобами електронного зв’язку – 32 заяви, на особистому прийомі розглянуто – 1 звернення.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 2 (6,1%), праця і заробітна плата – 19 (57,6%), кадрові питання – 11 (33,3%), діяльність підприємств та установ – 1 (3,0%).
За результатами розгляду питання, зазначені у 32 (96,9%) зверненнях були вирішені позитивно і надані роз’яснення, у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
Крім того, станом на 02 липня 2024 року 1 (3,1%) звернення перебуває на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
За І півріччя 2024 року, в ході перевірки стану ведення діловодства, оформлення архівних документів та виконавчої дисципліни, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян в управлінні збирання, введення та контролю даних вибіркових обстежень населення. Під час перевірки було проведено навчання з працівниками управління і надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень громадян.
Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом моніторингу статистичної діяльності та документального забезпечення здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у березні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання "Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2023 рік".
За I квартал 2024 року до ГУС у Вінницькій області надійшло поштою та засобами електронного зв’язку 24 звернення від громадян, що на 26,3% більше, ніж за відповідний період 2023 року.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 1 (4,2%), праця і заробітна плата – 15 (62,5%), кадрові питання – 8 (33,3%).
За результатами розгляду питання, зазначені у 22 (91,7%) зверненнях були вирішені позитивно, 2 (8,3%) дано роз’яснення. Розгляд звернень було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом моніторингу статистичної діяльності та документального забезпечення здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.
|