Звернення громадян
Інформація про роботу зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Вінницькій області у 2023 році
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання.
Так, протягом 2023 року на колегіях ГУС у Вінницькій області, щокварталу, розглядались питання «Про стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Вінницької області».
За 2023 рік до ГУС у Вінницькій області надійшло 82 звернення громадян, що на 30% більше, ніж за 2022 рік, з них: поштою та засобами електронного зв’язку – 78 та на особистому прийомі розглянуто – 4 звернення.
Із загальної кількості звернень, надісланих за звітний період, 5 (6,1%) надійшло від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 7 (8,5%), праця і заробітна плата – 28 (34,1%), кадрові питання – 36 (43,9%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 8 (9,8%), діяльність підприємств та установ – 3 ( 3,7%).
Серед звернень громадян складали 98,76% заяви (клопотання) та 1,24% - скарги.
За результатами розгляду питання, зазначені у 80 (97,6%) зверненнях були вирішені позитивно і надано роз’яснення, у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
Крім того, станом на 03 січня 2024 року 2 (2,4%) звернення перебуває на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
За 2023 року, в ході перевірок стану ведення діловодства, оформлення архівних документів та виконавчої дисципліни, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян у відділах: управління персоналом і збирання та введення даних статистики цін. Під час перевірок було проведено навчання з працівниками відділів і надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень громадян.
Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом моніторингу статистичної діяльності та документального забезпечення здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, 31 серпня 2023 року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницької області за І півріччя 2023 року”.
За IІІ квартал 2023 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 25 звернень від громадян. Із них від громадян поштою та засобами електронного зв’язку надійшло – 24 заяви, на особистому прийомі розглянуто – 1 звернення.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 2 (8,0%), праця і заробітна плата – 7 (28,0%), кадрові питання – 9 (36,0%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 6 (24,0%), діяльність підприємств та установ – 1 (4,0%).
За результатами розгляду питання, зазначені у 23 (92,0%) зверненнях були вирішені позитивно, у відповідності до визначених законодавством термінів.
Повторних звернень від громадян не надходило.
За звітний період до ГУС у Вінницькій області надійшло 2 звернення від учасників бойових дій та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Крім того, станом на 03 жовтня 2023 року 2 (8,0%) звернення перебувають на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом моніторингу статистичної діяльності та документального забезпечення здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у березні і травні поточного року на колегіях ГУС у Вінницькій області були розглянуті питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2022 рік та І квартал 2023 року”.
За І півріччя 2023 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 40 зверненнь від громадян, з них: отримані поштою та засобами електронного зв’язку – 37 заяв, на особистому прийомі розглянуто – 3 звернення.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 5 (12,5%), праця і заробітна плата – 15 (37,5%), кадрові питання – 17 (42,5%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 1 (2,5%), діяльність підприємств та установ – 2 (5,0%).
За результатами розгляду питання, зазначені у 37 (92,5%) зверненнях були вирішені позитивно і надані роз’яснення, у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
За звітний період до ГУС у Вінницькій області надійшло 3 звернення від учасників бойових дій та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Крім того, станом на 05 липня 2023 року 3 (7,5%) звернення перебувало на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
За І півріччя 2023 року, в ході перевірок стану ведення діловодства, оформлення архівних документів та виконавчої дисципліни, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян у відділах: управління персоналом і збирання та введення даних статистики цін. Під час перевірок було проведено навчання з працівниками відділів і надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень громадян.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у березні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2022 рік”.
За I квартал 2023 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 19 звернень від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 4 (21,1%), праця і заробітна плата – 7 (36,8%), кадрові питання – 7 (36,8%), діяльність підприємств та установ – 1 ( 5,3%).
За результатами розгляду питання, зазначені у 17 (89,5%) зверненнях були вирішені позитивно, у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
За звітний період до ГУС у Вінницькій області надійшло 2 звернення від учасників бойових дій.
Крім того, станом на 04 квітня 2023 року 2 (10,5%) звернення перебуває на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
Із метою додержання виконання контрольних термінів документіву звітному періоді відділом моніторингу статистичної діяльності та документального забезпечення здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.
У зв’язку із зміною структури та штатного розпису ГУС у Вінницькій області та кадровими змінами оновлено накази щодо призначення відповідальних працівників за ведення діловодства й архіву у структурних підрозділах ГУС у Вінницькій області та про вдосконалення проведення особистого прийому громадян керівництвом ГУС у Вінницькій області.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.
|