ШАНОВНІ РЕСПОНДЕНТИ! З 1 СІЧНЯ 2023 РОКУ СТАТИСТИЧНА ТА ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ ПОДАЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНО В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ.
05.02.2013р. в актовому залі Головного управління статистики о 1000 відбудеться інструктивна нарада з питання «Порядок складання статспостереження по ф.№50-сг  «Основні економічні показники роботи с/г підприємства»
Печать

Звернення громадян                                                                                                                                                             

 

Інформація про роботу зі зверненнями громадян
в Головному управлінні статистики у Вінницькій області
за 2022 рік


Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на  виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішувались порушені громадянами питання.

Так, протягом 2022 року на колегіях ГУС у Вінницькій області, щокварталу,  розглядались питання  «Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  Головному управлінні статистики у  Вінницької  області».

За зазначений період, в ході перевірок стану ведення діловодства та оформлення архівних документів, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян у відділах: збирання та введення даних демографічної статистики і ведення реєстру статистичних одиниць. Під час перевірок було проведено навчання з працівниками відділів і надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень громадян.

За 2022 рік в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 63 звернення від громадян, з них: отримані поштою та засобами електронного зв’язку – 61 заява, на особистому прийомі розглянуто – 2 звернення.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 7 (17,6%),   праця і заробітна плата – 23 (41,2%), кадрові питання – 28 (35,3%), діяльність підприємств та установ – 5 (5,9%).

За результатами розгляду питання, зазначені у 62 (98,4%) зверненнях були вирішені позитивно, у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.

Крім того, станом на 03 січня 2023 року 1 (1,6%) звернення перебуває на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.

Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом моніторингу статистичної діяльності та документального забезпечення здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, 25 серпня 2022 року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання  “Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  ГУС у   Вінницької  області  за І півріччя 2022 року”.

Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів у відділі ведення  реєстру статистичних одиниць було проведено навчання з працівниками відділу і надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень громадян.

За IІІ квартал 2022 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 17 звернень від громадян. Із них від громадян поштою та засобами електронного зв’язку надійшло – 16 заяв, на особистому прийомі розглянуто – 1 звернення.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 3 (17,6%),   праця і заробітна плата – 7 (41,2%),  кадрові питання – 6 (35,3%), діяльність підприємств та установ – 1 (5,9%).

За результатами розгляду питання, зазначені у 15 (88,2%) зверненнях були вирішені позитивно,  у відповідності до визначених законодавством термінів.

Повторних звернень від громадян не надходило.

Крім того, станом на 03 жовтня 2022 року 2 (11,8%) звернення перебувають на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.

Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом моніторингу, контролю та управління електронним документообігом здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, на колегіях ГУС у Вінницькій області, 27 січня 2022р. та 12 травня 2022р., були розглянуті питання "Про стан роботи зі зверненнями  громадян в ГУС у Вінницькій  області за 2021 рік та за І квартал 2022 року".

Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів у відділі збирання та введення даних демографічної статистики було проведено навчання з працівниками відділу
і надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень громадян.

За I півріччя 2022 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 26 звернень від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 2 (7,7%), праця і заробітна плата – 7 ( 26,9%), кадрові питання – 14 (53,9%), діяльність підприємств та установ – 3 (11,5%).

За результатами розгляду питання, зазначені у 26 (100%) зверненнях були вирішені позитивно.

Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом моніторингу, контролю та управління електронним документообігом здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота з головними виконавцями щодо своєчасного та правильного оформлення відповідей на звернення громадян.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади" в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної "гарячої лінії".

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на  виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області)  проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання  “Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  ГУС у Вінницькій  області  за 2021  рік”.

За I квартал 2022 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 15  звернень від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної  інформації  – 2 (13,3%),  праця і заробітна плата – 4 (26,7%),  кадрові питання – 7 (46,7%), діяльність підприємств та установ – 2 (13,3%).

За результатами розгляду питання, зазначені у 15 (100%) зверненнях були вирішені позитивно.

Із метою додержання виконання контрольних термінів документів у звітному періоді відділом моніторингу, контролю та управління електронним документообігом здійснювався постійний контроль та проводилась роз’яcнювальна робота щодо усунення окремих недоліків ведення діловодства зі зверненнями громадян.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня  2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.

 

При використанні статистичної інформації посилання на Головне управління статистики обов'язкове
©
 Головне управління статистики у Вінницькій області
Розробник сайту: управління інформаційних технологій Головного управління статистики у Вінницькій області