Звернення громадян
Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Вінницькій області за 2021 рік
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішувались порушені громадянами питання.
Так, протягом 2021 року на колегіях ГУС у Вінницькій області, щокварталу, розглядались питання «Про стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Вінницької області».
За зазначений період, в ході перевірок стану ведення діловодства та оформлення архівних документів, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян у відділах: аналізу даних статистики виробництва, послуг, торгівлі та енергетики і аналізу даних соціальної статистики. Під час перевірок було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.
За 2021 рік в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 84 звернення від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.
За результатами розгляду питання, зазначені у 83 (98,8%) зверненнях були вирішені позитивно.
Крім того, станом на 04 січня 2022 року 1 (1,2%) звернення перебуває на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 20 (23,8%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 3 (3,6%), праця і заробітна плата – 37 (44,0%), кадрові питання – 21 (25,0%), діяльність підприємств та установ – 3 (3,6%).
За звітний період до ГУС у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
Із метою належної організації розгляду звернень громадян і вирішення порушених ними питань та у зв’язку з кадровими змінами, які відбулися у керівному складі ГУС у Вінницькій області, наказом від 18 червня 2021 року № 41 поновлено Графік особистого прийому громадян керівним складом.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 р. 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у липні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницької області за І півріччя 2021 року”.
Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів у відділі аналізу даних соціальної статистики, надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.
За IІІ квартал 2021 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 19 звернень від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 5 (26,3%), праця і заробітна плата – 6 (31,6 %), кадрові питання – 6 (31,6%), діяльність підприємств та установ – 2 (10,5%).
За результатами розгляду питання, зазначені у 19 (100%) зверненнях були вирішені позитивно та у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні та квітні поточного року на колегіях ГУС у Вінницькій області були розглянуті питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2020 рік та за І квартал 2021 року”.
Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів у відділі аналізу даних статистики виробництва, послуг, торгівлі та енергетики було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.
За I півріччя 2021 року в Головному управлінні статистики зареєстровано 43 звернення, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 10 (23,3%), праця і заробітна плата – 22 (51,2%), кадрові питання – 9 (20,9%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2 (4,6%).
За результатами розгляду питання, зазначені у 41 (95,4%) зверненні були вирішені позитивно.
Крім того, станом на 01 липня 2021 року 2 (4,6%) звернення перебувають на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
За звітний період до ГУС у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
Із метою належної організації розгляду звернень громадян і вирішення порушених ними питань та у зв’язку з кадровими змінами, які відбулися у керівному складі ГУС у Вінницькій області, наказом від 18 червня 2021 року № 41 поновлено Графік особистого прийому громадян керівним складом.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 “Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади” в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної “гарячої лінії”.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Головним управлінням статистики у Вінницькій області (далі – ГУС у Вінницькій області) проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні поточного року на колегії ГУС у Вінницькій області було розглянуто питання "Про стан роботи зі зверненнями громадян в ГУС у Вінницькій області за 2020 рік".
За I квартал 2021 року в ГУС у Вінницькій області зареєстровано 18 звернень від громадян, які отримані поштою та засобами електронного зв’язку.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: надання статистичної інформації – 4 (22,2%), праця і заробітна плата – 9 (50,0%), кадрові питання – 5 (27,8%).
За результатами розгляду питання, зазначені у 16 (88,9%) зверненнях були вирішені позитивно.
Крім того, станом на 01 квітня 2021 року 2 (11,1%) звернення перебувають на стадії розгляду відповідно до встановлених строків.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади" в ГУС у Вінницькій області забезпечена робота телефонної "гарячої лінії".
Щоквартально керівництву ГУС у Вінницькій області надається узагальнена інформація про стан розгляду звернень громадян.
Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік розміщена на інформаційному стенді та вебсайті ГУС у Вінницькій області.
|