Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Вінницькій області за 2018 рік
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання.
Так, протягом 2018 року на колегіях Головного управління статистики, щокварталу, розглядались питання «Про стан роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області».
За зазначений період, в ході перевірок стану ведення діловодства та оформлення архівних документів, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян у відділах: планування, координації та моніторингу статистичної діяльності; ведення реєстру статистичних одиниць; управління персоналом, а також в відділах статистики у Тростянецькому та Хмільницькому районах. Під час перевірок було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.
За результатами роботи зі зверненнями громадян щокварталу відділам статистики у районах направлялись оглядові листи про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області.
За 2018 рік в статистичних органах Вінницької області зареєстровано 129 звернень від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 61 заява, на особистому прийомі розглянуто – 68 звернень.
Серед звернень громадян 95,3% складали заяви (клопотання), 4,7% – пропозиції.
За результатами розгляду питання, зазначені у 95 (73,6%) зверненнях були вирішені позитивно, на 34 (26,4%) надано роз’яснення.
Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 36 (27,9%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 12 (9,3%), надання роз’яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів) – 1 (0,8%), праця і заробітна плата – 39 (30,2%), кадрові питання – 28 (21,7%), діяльність підприємств та установ – 13 (10,1%).
За звітний період до Головного управління статистики надійшло 10 звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Розгляд звернень від громадян було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень не надходило.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, в липні поточного року на колегії Головного управління статистики було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за І півріччя 2018 рік”.
Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів перевірено роботу з діловодства за зверненнями громадян у відділі ведення реєстру статистичних одиниць, також надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.
За результатами роботи зі зверненнями громадян в серпні поточного року підготовлено та направлено відділам статистики у районах оглядовий лист про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за І півріччя 2018 року.
За IІІ квартал 2018 року в статистичних органах області зареєстровано 37 звернень від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 18 заяв, на особистому прийомі розглянуто – 19 звернень.
Із числа усіх питань вирішено позитивно 27 (72,9%) звернень, дано роз’яснення 10 (27,1%).
За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 5 (13,5%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 5 (13,5%); праця і заробітна плата – 13 (35,1%), кадрові питання – 7 (18,9%); діяльність підприємств та установ – 6 (16,2%); надання роз’яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів) – 1(2,7%).
За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація про стан розгляду звернень громадян.
З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, в квітні поточного року на колегії Головного управління статистики було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за І квартал 2018 рік”.
Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів перевірено роботу з діловодства за зверненнями громадян у відділі планування, координації та моніторингу статистичної діяльності, також надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.
За результатами роботи зі зверненнями громадян в квітні поточного року підготовлено та направлено відділам статистики у районах оглядовий лист про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за І квартал 2018 року.
За I півріччя 2018 року в статистичних органах області зареєстровано 74 звернення від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 36 заяв, на особистому прийомі розглянуто – 38 звернень.
Із числа усіх питань вирішено позитивно 59 (79,7%) звернень, дано роз’яснення 15 (20,3%).
За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 24 (32,4%), надання роз’ясненнь щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 7 (9,5%); праця і заробітна плата – 24 (32,4%), кадрові питання – 16 (21,6%); діяльність підприємств та установ – 3 (4,1%).
За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 6 звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація про стан розгляду звернень громадян.
З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні поточного року на колегії Головного управління статистики було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за 2017 рік”.
Протягом звітного кварталу, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів перевірено роботу з діловодства за зверненнями громадян у відділі планування, координації та моніторингу статистичної діяльності. Під час перевірки надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.
За результатами роботи зі зверненнями громадян у лютому п.р. підготовлено та направлено відділам статистики у районах оглядовий лист про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за 2017 рік.
За I квартал 2018 року в статорганах області зареєстровано 44 звернення від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 20 заяв, на особистому прийомі розглянуто – 24 звернення.
Із числа усіх питань вирішено позитивно 34 (77,3%) звернень, дано роз’яснення 10 (22,7%).
За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 14 (31,8%), інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 5 (11,4%), праця і заробітна плата – 15 (34,1%), кадрові питання – 10 (22,7%).
За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.
Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація про стан розгляду звернень громадян.
З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє "гаряча телефонна лінія" та ведеться облік повідомлень громадян.
Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік розміщена на інформаційному стенді та веб-сайті Головного управління статистики.
|