Статистична інформація
Викиди діоксиду сірки та оксидів азоту в атмосферне повітря (1990-2016рр.)
|
Обсяги викидів діоксиду сірки
|
усього, тис. т
|
у тому числі
|
у розрахунку
|
стаціонарними джерелами
|
пересувними джерелами1
|
на 1 особу, кг
|
на 1 км2 площі регіону, кг
|
1990
|
98,7
|
98,7
|
…
|
51,6
|
3726,3
|
1991
|
97,0
|
97,0
|
…
|
51,0
|
3660,5
|
1992
|
84,6
|
84,6
|
…
|
44,6
|
3194,4
|
1993
|
78,6
|
78,6
|
…
|
41,4
|
2967,3
|
1994
|
66,2
|
66,2
|
…
|
35,0
|
2499,7
|
1995
|
79,3
|
79,3
|
…
|
42,2
|
2991,5
|
1996
|
51,4
|
51,4
|
…
|
27,6
|
1939,5
|
1997
|
45,6
|
45,6
|
…
|
24,6
|
1721,3
|
1998
|
54,3
|
54,3
|
…
|
29,6
|
2051,0
|
1999
|
35,0
|
35,0
|
…
|
19,2
|
1320,1
|
2000
|
43,6
|
43,3
|
0,3
|
24,1
|
1644,1
|
2001
|
38,1
|
37,8
|
0,3
|
21,5
|
1436,7
|
2002
|
31,3
|
31,0
|
0,3
|
17,8
|
1183,0
|
2003
|
38,1
|
37,7
|
0,4
|
21,8
|
1437,0
|
2004
|
51,2
|
50,8
|
0,4
|
29,6
|
1930,2
|
2005
|
77,2
|
76,8
|
0,4
|
45,1
|
2911,0
|
2006
|
103,0
|
102,6
|
0,4
|
60,8
|
3887,8
|
2007
|
120,7
|
119,7
|
1,0
|
72,5
|
4559,5
|
2008
|
94,8
|
93,7
|
1,1
|
57,8
|
3577,6
|
2009
|
81,1
|
80,1
|
1,0
|
49,1
|
3060,2
|
2010
|
65,0
|
64,0
|
1,0
|
39,8
|
2453,6
|
2011
|
48,6
|
47,5
|
1,1
|
29,9
|
1834,3
|
2012
|
60,7
|
59,6
|
1,1
|
37,5
|
2290,3
|
2013
|
100,9
|
99,8
|
1,1
|
62,6
|
3808,0
|
2014
|
73,3
|
72,2
|
1,1
|
45,4
|
2768,7
|
2015
|
65,9
|
64,9
|
1,0
|
...
|
...
|
2016
|
51,3
|
51,3
|
–
|
32,0
|
1929,0
|
1 Враховані викиди по автомобільному, залізничному, авіаційному, водному транспотру та виробничій техніці.
|
Обсяги викидів оксидів азоту
|
усього, тис. т
|
у тому числі
|
у розрахунку
|
стаціонарними джерелами
|
пересувними джерелами2
|
на 1 особу, кг
|
на 1 км2 площі регіону, кг
|
1990
|
29,8
|
29,8
|
…
|
15,6
|
1124,4
|
1991
|
37,2
|
26,1
|
11,1
|
19,5
|
1400,7
|
1992
|
26,9
|
21,8
|
5,1
|
14,2
|
1016,2
|
1993
|
25,4
|
20,5
|
4,9
|
13,4
|
957,7
|
1994
|
20,4
|
15,9
|
4,5
|
10,8
|
769,2
|
1995
|
21,1
|
17,1
|
4,0
|
11,2
|
795,7
|
1996
|
13,8
|
9,9
|
3,9
|
7,4
|
523,2
|
1997
|
16,1
|
12,7
|
3,4
|
8,7
|
608,8
|
1998
|
19,3
|
14,6
|
4,7
|
10,6
|
731,4
|
1999
|
16,0
|
11,8
|
4,2
|
8,8
|
607,3
|
2000
|
16,4
|
12,3
|
4,1
|
9,1
|
620,1
|
2001
|
17,1
|
12,8
|
4,3
|
9,6
|
645,3
|
2002
|
16,8
|
11,2
|
5,6
|
9,5
|
632,0
|
2003
|
12,1
|
6,9
|
5,2
|
6,9
|
456,8
|
2004
|
13,4
|
8,1
|
5,3
|
7,8
|
507,3
|
2005
|
15,1
|
9,5
|
5,6
|
8,9
|
573,1
|
2006
|
14,8
|
8,7
|
6,1
|
8,7
|
556,2
|
2007
|
18,4
|
8,1
|
10,3
|
11,9
|
745,0
|
2008
|
17,9
|
7,4
|
10,5
|
11,0
|
679,7
|
2009
|
17,5
|
8,1
|
9,4
|
10,6
|
659,6
|
2010
|
17,7
|
7,8
|
9,9
|
10,8
|
669,1
|
2011
|
17,6
|
7,2
|
10,4
|
10,8
|
665,9
|
2012
|
19,4
|
9,1
|
10,3
|
12,0
|
733,9
|
2013
|
21,8
|
11,7
|
10,1
|
13,6
|
825,8
|
2014
|
20,4
|
10,3
|
10,1
|
12,6
|
769,3
|
2015
|
19,1
|
10,2
|
8,9
|
...
|
...
|
2016
|
8,1
|
8,1
|
–
|
5,1
|
306,1
|
1 У перерахунку на NO2. 2 Враховані викиди по автомобільному, залізничному, авіаційному, водному транспотру та виробничій техніці.
|