| Методологічні пояснення 
|  |  
|      Індекс споживчих цін (ІСЦ) – показник, який  характеризує  зміни у часі загального рівня цін на товари та послуги, що  купує населення для  невиробничого споживання. Відображає зміни  вартості фіксованого набору споживчих  товарів та послуг у поточному  періоді порівняно з базисним.  Розрахунок ІСЦ проводиться шляхом об’єднання двох інформаційних  потоків:
 - даних про зміни цін,  одержаних шляхом реєстрації цін і тарифів на споживчому ринку;
 - даних про структуру  споживчих грошових витрат домогосподарств.
 Реєстрація цін – метод збору інформації про ціни на  товари  (послуги), що включені до споживчого набору на відібраній  сукупності  підприємств торгівлі, сфери послуг та ринків.
 Споживчий набір товарів (послуг) - представників -  це  найбільш представницькі та найважливіші для споживання  домогосподарств товари  та послуги.  Визначається централізовано і є  єдиним для всіх регіонів країни.
 Товар (послуга) - представник – сукупність видів товарів   (послуг), які є однорідними за своїми споживчими властивостями та  призначенням  і мають однакові тенденції щодо зміни цін.
 |    | 
	| Обновлено 19.02.2015 16:49 |