Печать
Статистична інформація 2012

Методологічні пояснення

 

     Індекс споживчих цін (ІСЦ) – показник, який характеризує зміни у часі загального рівня цін на товари та послуги, що купує населення для невиробничого споживання. Відображає зміни вартості фіксованого набору споживчих товарів та послуг у поточному періоді порівняно з базисним.
     Розрахунок ІСЦ проводиться шляхом об’єднання двох інформаційних потоків:
           - даних про зміни цін, одержаних шляхом реєстрації цін і тарифів на споживчому ринку;
           - даних про структуру споживчих грошових витрат домогосподарств.
     Реєстрація цін – метод збору інформації про ціни на товари (послуги), що включені до споживчого набору на відібраній сукупності підприємств торгівлі, сфери послуг та ринків.
     Споживчий набір товарів (послуг) - представників - це найбільш представницькі та найважливіші для споживання домогосподарств товари та послуги.  Визначається централізовано і є єдиним для всіх регіонів країни.
     Товар (послуга) - представник – сукупність видів товарів (послуг), які є однорідними за своїми споживчими властивостями та призначенням і мають однакові тенденції щодо зміни цін.


Обновлено 07.07.2012 09:08