БЕЗОПЛАТНЕ ПОДАННЯ СТАТИСТИЧНОЇ ЗВІТНОСТІ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ через КАБІНЕТ РЕСПОНДЕНТА.
05.02.2013р. в актовому залі Головного управління статистики о 1000 відбудеться інструктивна нарада з питання «Порядок складання статспостереження по ф.№50-сг  «Основні економічні показники роботи с/г підприємства»
Продаж споживчих товарів вітчизняного виробництва у торговій мережі Вінницької області у I півріччі Друк
Прес-випуски 2011

Насичення споживчого ринку області вітчизняними товарами в значній мірі залежить від подальшого розвитку сфери економіки, в першу чергу, сільського господарства та промисловості.

У I півріччі 2011 року, як свідчать статистичні дані, 64,7% (або 2077,6 млн. грн.) товарообороту роздрібної мережі області забезпечено товарами виробництва України. В порівнянні з відповідним періодом минулого року частка товарів вітчизняних виробників, реалізованих через торгову мережу (без ресторанного господарства), зменшилась на 12,8в.п., в тому числі по продовольчій групі збільшилась - на 1,3в.п., а по непродовольчій групі - зменшилась на 19,0в.п.

Продовольча продукція українських товаровиробників на 93,1% забезпечує продаж продуктів харчування через торгову мережу області. Питома вага імпортних продовольчих товарів була незначною і становила – 6,9%. Тому можна сказати, що конкурентна боротьба за споживача розгортається переважно між українськими виробниками.

За поточний період через торгову мережу підприємств області реалізовано вітчизняних продовольчих товарів на суму 963,4 млн. грн., або 46,4% від загального продажу товарів виробництва України.

Всі підприємства роздрібної торгівлі, що реалізують яйця і яйцепродукти, цукор, маргарин мають в асортименті лише вітчизняну продукцію. Із загального обсягу продажу солі, морозива, борошна, масла вершкового, слабоалкогольних напоїв, тютюнових виробів, горілки та горілчаних виробів, безалкогольних напоїв, олії, борошняних кондитерських виробів, українські товари склали понад 96,6 %.

Продаж вітчизняних виробів макаронних, сиру сичужного, плавленого, кисломолочного, виробів кондитерських цукрових, жирів тваринних харчових, молока та продуктів молочних, на 90,0-96,1% забезпечений товарами виробництва України.

Найменшою була частка вітчизняних товарів в обсягах продажу овочів (49,4%), консервів фруктово-ягідних (54,2%), чаю (56,2%), плодів, ягід та винограду (58,9%), кави (69,1%), риби і морепродуктів харчових (84,1%).

У порівнянні з торішніми показниками слід відмітити зростання частки продажу вітчизняних товарів таких як: солі, масла вершкового, жирів, рибопродуктів, морозива, виробів кондитерських цукрових, маргарину, молока та продуктів молочних, овочів, на 0,2- 7,0 в.п.

Разом з тим, спостерігалось зменшення питомої ваги таких вітчизняних товарів, як: борошна – на 0,3%, олії рослинної – на 0,8%, сиру сижучого плавленого, кисломолочного – на 1,2%, кави – на 5,2%, круп та бобових – на 5,7%, консервів овочевих – на 5,8%, виробів макаронних – на 6,0%, консервів фруктово-ягідних – на 8,4 %, чаю – на 13,7%, овочів – на 22,5%.

За I півріччя 2011 року через торгову мережу підприємств області реалізовано непродовольчих товарів виробництва України на 1114,1 млн.грн., або 51,2% від загального продажу непродовольчих товарів. Серед непродовольчих товарів стовідсотковою забезпеченістю товарами вітчизняного виробництва характеризується лише продаж тканин. Майже стовідсотковим цей показник був для ювелірних виробів (99,5%).

Питома вага товарів виробництва України у продажу книг, газет, журналів друкованих та на електронних носіях, виробів паперових, включаючи шкільні та канцелярські, будівельних матеріалів, меблів, коливались в межах 94,4 - 82,4%.

Незначною була питома вага товарів виробництва України у складі комп’ютерної та іншої обчислювальної техніки – 0,7%, взуття – 3,2%, фотографічного обладнання – 4,3%, аудіо та відео обладнання – 4,4%, приладів електропобутових – 10,8%, автомобілів та авто товарів – 22,1%.

В товарообороті таких груп, як головні убори (крім хутрових та трикотажних), килими, покриття для підлоги та стін, товари спортивні, включаючи велосипеди, вироби текстильні для домашнього вжитку та інтер’єру з них, товари виробництва України становили більш ніж половину. На третину товарами вітчизняного виробництва забезпечений продаж виробів панчішно-шкарпеткових, товарів медичних та ортопедичних, засобів для миття, чищення та догляду.

Вищенаведені статистичні дані свідчать про те, що товари виробництва України, займають переважаюче місце на споживчому ринку області.

Ринкові умови спонукають вітчизняних товаровиробників до активізації діяльності по насиченню різноманіттям товарів, що представлені відомими підприємствами-виробниками в торговій мережі області. Використання дійових методів конкуренції, таких як забезпечення фірмового асортименту, випуску високоякісної продукції, використання рекламної інформації – орієнтують і формують попит споживача в умовах досить широкої пропозиції товарів народного споживання.

Заступник начальника                                                      С.В.Рибалко

Останнє оновлення на Понеділок, 03 жовтня 2011, 11:09
 

При використанні статистичної інформації посилання на Головне управління статистики обов'язкове
©
 Головне управління статистики у Вінницькій області
Розробник сайту: управління інформаційних технологій Головного управління статистики у Вінницькій області