Печать

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян
в Головному управлінні статистики у Вінницькій області
за 2019 рік


Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органами державної статистики проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішувались порушені громадянами питання.

Так, протягом 2019 року на колегіях Головного управління статистики, щокварталу, розглядались питання «Про стан роботи зі зверненнями громадян  в  статистичних  органах Вінницької області».

За зазначений період, в ході перевірок стану ведення діловодства та оформлення архівних документів, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян у відділах: аналізу даних статистики сільського господарства та навколишнього середовища; поширення інформації, комунікацій із користувачами та громадськістю і відділі статистики у Барському районі. Під час перевірок було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За результатами роботи зі зверненнями громадян щокварталу відділам статистики у районах направлялись оглядові листи про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області.

За 2019 рік в статистичних органах Вінницької області зареєстровано 123 звернення від громадян. Із них від громадян поштою надійшла – 81 заява, на особистому прийомі розглянуто – 42 звернення.

Серед звернень громадян 94,3% складали заяви (клопотання), 5,7% – пропозиції.

За результатами розгляду питання, зазначені у 98 (79,7%) зверненнях були вирішені позитивно, на 25 (20,3%) надано роз’яснення.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 25 (20,3%), надання роз’яснень щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 10 (8,1%), надання роз’яснень щодо застосування статистичної методології – 1 (0,8%), праця і заробітна плата – 31 (25,2%), кадрові питання – 50 (40,7%), діяльність підприємств та установ – 5 (4,1%), освіта, наукова, науково-технічна інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 1 (0,8%).

За звітний період до Головного управління статистики надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Розгляд звернень від громадян  було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень  не надходило.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України “Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у липні поточного року на колегії Головного управління статистики було розглянуто питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за І півріччя 2019 року”.

Протягом звітного кварталу, в ході перевірок стану ведення діловодства та оформлення архівних документів перевірено роботу з діловодства за зверненнями громадян у відділі поширення інформації, комунікацій із користувачами та громадськістю і відділі статистики у Барському районі.Під час перевірок надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За результатами роботи зі зверненнями громадян у серпні п.р. підготовлено та направлено відділам статистики у районах оглядовий лист про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за І півріччя 2019 року.

За IІІ квартал 2019 року в статорганах області зареєстровано 32 звернення від громадян. Із них від громадян поштою надійшла – 21 заява, на особистому прийомі розглянуто – 11 звернень.

Із числа усіх питань вирішено позитивно 30 (93,8%) звернень, дано роз’яснення 2 (6,2%).

За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 6 (18,7%), інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 3 (9,4%), праця і заробітна плата – 9 (28,2%), кадрові питання – 14 (43,6%).

Розгляд звернень здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян до Головного управління статистики не надходило.

Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація про стан розгляду звернень громадян.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє “гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні та квітні поточного року на колегіях Головного управління статистики були розглянуті питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за 2018 рік та за І квартал 2019 року”.

Протягом звітного кварталу, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів перевірено роботу з діловодства за зверненнями громадян у відділі аналізу даних статистики сільського господарства та навколишнього середовища. Під час перевірки надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За результатами роботи зі зверненнями громадян в лютому та травні поточного року направлені відділам статистики у районах оглядові листи про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за 2018 рік та І квартал 2019 року.

За I півріччя 2019 року в статистичних органах області зареєстровано 63 звернення від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 40 заяв, на особистому прийомі розглянуто – 23 звернення.

Із числа усіх питань вирішено позитивно 48 (76,2%) звернень, дано роз’яснення 15 (23,8%).

За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 13 (20,6%), надання роз’ясненнь щодо отримання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 3 (4,8%); праця і заробітна плата – 18 (28,6%), кадрові питання – 22 (34,9%); діяльність підприємств та установ –5 (7,9%); надання роз’яснень щодо застосування статистичної методології – 1(1,6%); інше – 1 (1,6%).

За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.

Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація про стан розгляду звернень громадян.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні поточного року на колегії Головного управління статистики було розглянуто питання "Про стан роботи зі  зверненнями громадян в статистичних  органах Вінницької області за 2018 рік".

Протягом звітного кварталу, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів перевірено роботу з діловодства за зверненнями громадян у відділі аналізу даних статистики сільського господарства та навколишнього середовища. Під час перевірки надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За результатами роботи зі зверненнями громадян у лютому п.р. підготовлено та направлено відділам статистики у районах оглядовий лист про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за 2018 рік.

За I квартал 2019 року в статорганах області зареєстровано 32 звернення від громадян. Із них від громадян поштою надійшла – 21 заява, на особистому прийомі розглянуто – 11 звернень.

Із числа усіх питань вирішено позитивно 25 (78,1%) звернень, дано роз’яснення 7 (21,9%).

За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 5 (15,6%), інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 1 (3,1%), праця і заробітна плата – 9 (28,2%),  кадрові питання – 12 (37,5%), надання роз’яснень щодо застосування статистичної методології – 1 (3,1%), діяльність підприємств та установ – 4 (12,5%).

Розгляд звернень здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян до Головного управління статистики не надходило.

Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація  про  стан розгляду звернень громадян.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє "гаряча телефонна лінія" та ведеться облік повідомлень громадян.