Печать

Інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян
в Головному управлінні статистики у Вінницькій області
за 2017 рік


Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на  виконання Указу Президента України від 07.02.2008   № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання.

Так, протягом 2017 року на колегіях Головного управління статистики, щокварталу,  розглядались питання  «Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  статистичних  органах   Вінницької  області».

За зазначений період, в ході перевірок стану ведення діловодства та оформлення архівних документів, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян в управлінні збирання, підготовки даних та взаємодії з респондентами, в відділі аналізу даних соціальної статистики, секторі запобігання та виявлення корупції та в відділах статистики у Козятинському та Жмеринському районах. Під час перевірок було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За результатами роботи зі зверненнями громадян щокварталу відділам статистики у районах направлялись оглядові листи про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області.

За 2017 рік в статистичних органах Вінницької області зареєстровано 175 звернень від громадян. Із них від громадян поштою надійшло - 117 заяв, на особистому прийомі розглянуто - 55 звернень, від місцевих органів  державної влади  - 3.

Серед звернень громадян 96,6% складали заяви (клопотання), 3,4% - пропозиції.

За результатами розгляду питання, зазначені у 154 (88,0%) зверненнях були вирішені позитивно, на 21 (12,0%) надано роз’яснення.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 42 (24,0%),  інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 10 (5,7%), надання роз’яснень з питань застосування статистичної методології – 1 (0,6%),  праця і заробітна плата – 79 (45,1%),  кадрові питання – 43 (24,6%).

За звітний період до Головного управління статистики надійшло 10 звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Розгляд звернень від громадян  було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень  не надходило.

Щоквартально керівництву Головного управління статистики надавалась узагальнена інформація  про  стан розгляду звернень громадян.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.

Щоквартально на інформаційному стенді та веб-сайті Головного управління статистики поновлювалась інформація щодо стану роботи зі зверненнями громадян.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України "Про звернення громадян" та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у липні поточного року на колегії Головного управління статистики було розглянуто питання "Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  статистичних  органах Вінницької  області  за І півріччя 2017 року".

Протягом звітного кварталу, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів перевірено роботу з діловодства за зверненнями громадян у секторі запобігання та виявлення корупції. Під час перевірки надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За результатами роботи зі зверненнями громадян у серпні п.р. підготовлено та направлено відділам статистики у районах оглядовий лист про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за І півріччя 2017 року.

За IІІ квартал 2017 року в статорганах області зареєстровано 41 звернення від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 26 заяв, на особистому прийомі розглянуто – 15 звернень.

Із числа усіх питань вирішено позитивно 34 (82,9%) звернення, дано роз’яснення 7 (17,1%).

За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 8 (19,5%),  інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2 (4,9 %),  праця і заробітна плата – 16 (39,0%),  кадрові питання – 15 (36,6%).

За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.

Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація  про  стан розгляду звернень громадян.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє "гаряча телефонна лінія" та ведеться облік повідомлень громадян.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на  виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні та квітні поточного року на колегіях Головного управління статистики було розглянуто питання  “Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  статистичних  органах   Вінницької  області  за 2016 рік” та за І квартал 2017 року.

Протягом звітного періоду, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів перевірено роботу з діловодства за зверненнями громадян у відділі аналізу даних соціальної статистики та в управлінні збирання, підготовки даних та взаємодії з респондентами. Під час перевірок було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За результатами роботи зі зверненнями громадян у січні та травні п.р. підготовлено та направлено відділам статистики у районах оглядові листи про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за 2016 рік та за І квартал 2017 року.

За I півріччя 2017 року в статорганах області зареєстровано 71 звернення від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 43 заяви, на особистому прийомі розглянуто – 27 звернень, від місцевих органів державної влади – 1.

Серед звернень громадян 95,0% складали заяви (клопотання), 5% – пропозиції.

За результатами розгляду питання, зазначені у 63 (89,0%)  зверненнях були вирішені позитивно, на 8 (11,0%) надано роз’яснення.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 19 (26,8%),  інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 6 (8,4%), надання роз’яснень з питань застосування статистичної методології – 1 (1,4%), праця і заробітна плата – 26 (36,6%),  кадрові питання – 19 (26,8%).

За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 5 звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.

Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація  про  стан розгляду звернень громадян.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні поточного року на колегії Головного управління статистики було розглянуто питання  “Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  статистичних  органах   Вінницької  області  за 2016 рік”.

Протягом звітного кварталу, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів перевірено роботу з діловодства за зверненнями громадян у відділі аналізу даних соціальної статистики. Під час перевірки надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За результатами роботи зі зверненнями громадян у березні п.р. підготовлено та направлено відділам статистики у районах оглядовий лист про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за 2016 рік.

За I квартал 2017 року в статорганах області зареєстровано 31 звернення від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 18 заяв, на особистому прийомі розглянуто – 13 звернень.

Із числа усіх питань вирішено позитивно 26 (84,0%) звернень, дано роз’яснення 5 (16,0%).

За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 8 (25,8%),  інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2 (6,4 %), надання роз’яснень з питань застосування статистичної методології – 1 (3,2%), праця і заробітна плата – 10 (32,3%),  кадрові питання – 10 (32,3%).

За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.

Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація про стан розгляду звернень громадян.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.

Згідно з планом-графіком підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (розпорядження голови облдержадміністрації від 09.12.2016 № 928) в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів області з 13 по 24 березня 2017 року провідний документознавець відділу документального забезпечення та контролю виконання прийняла участь у навчанні за професійною програмою для відповідальних працівників за організацію контролю щодо виконання  документів вищестоящих органів виконавчої влади та власних в райдержадміністраціях, структурних підрозділах облдержадміністрації, територіальних органах міністерств та інших центральних органах виконавчої влади України у Вінницькій області.