Запрошуємо Вас до подання статистичної та фінансової звітності в електронному вигляді. ***** З 2013 року у статистичну діяльність впроваджено нову редакцію національного класифікатору України  ДК 009:2010 "Класифікація видів економічної діяльності" (перекодування на КВЕД-2010 обов'язкове для всіх суб'єктів господарювання, детально див. розділ "До уваги респондентів") ***** У рубриці "До уваги респондентів"розміщено посилання на арифметичний та логічний контроль по формах ДДС які можуть надаватись в електронному вигляді.
05.02.2013р. в актовому залі Головного управління статистики о 1000 відбудеться інструктивна нарада з питання «Порядок складання статспостереження по ф.№50-сг  «Основні економічні показники роботи с/г підприємства»
Регламент Головного управління Друк
Про Головне управління

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління статистики  у Вінницькій області

19.05.2017 № 56

 

Регламент

Головного управління статистики у Вінницькій області

 

І.  Загальні положення

  • Цей Регламент установлює порядок організації діяльності Головного управління статистики  у Вінницькій області (далі – Головне управління статистики), пов'язаної зі здійсненням його повноважень.
  • Головне управління статистики є територіальним органом державної статистики і безпосередньо підпорядковується Державній службі статистики України (далі Держстат).
  • Головне управління статистики утворюється Держстатом і є складовою частиною єдиної системи органів державної статистики України.
  • Головному управлінню статистики підпорядковуються територіальні органи державної статистики – Відділи статистики у районах (далі – відділи статистики), які є  його відокремленими підрозділами.
  • Головне управління статистики у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Держстату, іншими актами законодавства.
  • Основні завдання Головного управління статистики  визначені у Положенні про Головне управління статистики у Вінницькій області  (далі – Положення), затвердженому наказом Держстату.
  • Основні завдання відділів статистики, визначені у Положеннях про відділи статистики у районах, затверджених наказом Головного управління статистики.
  •  Головне управління статистики у межах своїх повноважень та на виконання актів законодавства видає накази, організовує та контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими місцевими органами державної влади та органами місцевого самоврядування спільні акти.
  • У випадках, передбачених законодавством, рішення  Головного управління статистики, прийняті в межах його повноважень, є обов’язковими для виконання місцевими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, іншими юридичними та фізичними особами.
  •  Головне управління статистики,  під час виконання покладених на нього завдань, безпосередньо та через підпорядковані йому відділи статистики взаємодіє з місцевими органами державної влади та органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами.
  • Формування обсягів фінансових ресурсів, необхідних для забезпечення виконання завдань, покладених на Головне управління статистики, здійснюється в порядку, визначеному Бюджетним кодексом і нормативно-правовими актами, які регулюють відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження та виконання Державного бюджету України.
  • Діяльність Головного управління статистики та його відділів статистики є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на офіційному веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції на радіо й телебаченні, репортажів, інтерв’ю, виступів керівних працівників Головного управління статистики.
  • Щорічно оприлюднюється звіт Головного управління статистики про результати його діяльності, який розміщується на  офіційному веб-сайті Головного управління статистики.
  • Представникам засобів масової інформації,  громадянам інформація про діяльність Головного управління статистики надається згідно з чинним законодавством.

 

ІІ. Організація роботи Головного управління статистики

1. Планування роботи

  • Основою для планування діяльності Головного управління статистики є План державних статистичних спостережень, затверджений Кабінетом Міністрів України, Технологічна програма державних статистичних спостережень, затверджена Головою Держстату, План роботи з кадрами в органах державної статистики, затверджений Головою Держстату, плани роботи місцевих органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також замовлення користувачів статистичної інформації, які виконуються на платній основі.
  • Головне управління статистики щороку складає Комплексну програму Головного управління статистики у Вінницькій області (далі – Програма), яка містить заходи з організації державних статистичних спостережень, підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів, проведення перевірної роботи, координації діяльності самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління статистики та відділів статистики, а також  роботи з користувачами статистичної інформації та респондентами, з визначенням строків виконання робіт, відповідальних виконавців тощо.
  • Програма формується уповноваженим самостійним структурним підрозділом Головного управління статистики з урахуванням пропозицій самостійних структурних та відокремлених підрозділів Головного управління статистики погодженими з начальником Головного управління, першим заступником та заступником начальника Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень та виноситься на розгляд колегії Головного управління статистики.
  • Затверджений начальником Головного управління витяг з Програми розміщується на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.
  • На підставі Програми самостійні структурні підрозділи апарату Головного управління статистики та відділи статистики (з урахуванням планів роботи місцевих органів державної влади, органів місцевого самоврядування) складають  поточні плани роботи, які подаються на розгляд та затвердження начальнику Головного управління, першому заступнику та заступнику начальника Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень.
  • Моніторинг виконання Програми здійснюється уповноваженим самостійним структурним підрозділом Головного управління статистики, поточних планів роботи – керівниками структурних підрозділів апарату Головного управління статистики та відділів статистики відповідно.
  • Зміни до Програми вносяться на підставі службових записок  їх керівників і затверджуються начальником Головного управління, першим заступником, заступником начальника  Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень.
  • Після закінчення звітного року уповноваженим самостійним структурним підрозділом Головного управління статистики за участю інших самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління статистики та відділів статистики  готується інформація про виконання Програми, яка подається на розгляд колегії Головного управління статистики.
  • Інформація про виконання Програми розміщується на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.
  • Інформація про виконання поточних планів роботи самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління статистики та відділів статистики готується керівниками   структурних підрозділів апарату Головного управління статистики та відділів статистики відповідно і подається на розгляд начальнику Головного управління, першому заступнику та заступнику начальника Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень.

2. Визначення повноважень керівництва

та інших працівників Головного управління статистики

1. Повноваження начальника Головного управління статистики визначаються Положенням про Головне управління статистики у Вінницькій області.

2. Розподіл функціональних повноважень між начальником Головного управління статистики, першим заступником і заступником начальника Головного управління затверджується наказом Головного управління статистики,  в якому визначаються:

  • перелік самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління статистики та відділів статистики, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідно начальником, першим заступником і заступником начальника Головного управління;
  • перелік функціональних повноважень, закріплених за першим заступником і заступником начальника Головного управління, що випливають із покладених на Головне управління статистики завдань і функцій;
  • порядок виконання функціональних повноважень першого заступника і заступника Головного управління в разі відсутності одного з них.

3. Положення про самостійний структурний підрозділ апарату Головного управління статистики та структурний підрозділ, що входить до складу самостійного структурного підрозділу апарату Головного управління статистики розробляється керівником відповідного підрозділу, погоджується із першим заступником та заступником начальника Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень, юридичною службою, службою управління персоналом і затверджується наказом Головного управління статистики.

4. Посадові обов’язки керівників самостійних структурних підрозділів, а також підрозділів у їх складі визначаються як в положеннях про ці підрозділи, так і в посадових інструкціях. Обов’язки інших працівників  Головного управління статистики визначаються посадовими інструкціями, що розробляються згідно з вимогами чинного законодавства та  затверджуються начальником Головного управління або за його дорученням першим заступником, заступником начальника Головного управління, відповідно до розподілу функціональних повноважень

 

3. Аналіз результатів роботи самостійних структурних підрозділів  

Головного управління статистики та відділів статистики

1.Протягом року уповноваженим самостійним структурним підрозділом Головного управління статистики здійснюється поточний аналіз запитальника самооцінки про результати діяльності органів державної статистики у Вінницькій області.

2.Результати аналізу запитальника самооцінки про результати діяльності органів державної статистики у Вінницькій області розглядаються на засіданні колегії Головного управління статистики.

4. Постійні або тимчасові консультативні,

дорадчі та інші допоміжні органи

Головне управління статистики для обговорення найважливіших напрямів розвитку державної статистики та погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, утворює постійні або тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи:

  • колегія Головного управління статистики у Вінницькій області є дорадчим органом, утвореним для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Головного управління статистики, вироблення рекомендацій з питань реалізації державної політики у сфері статистики, обговорення проектів нормативно-правових актів, стратегій, програм, розгляду інших питань;
  • комісія з питань роботи із службовою інформацією Головного управління статистики у Вінницькій області є постійно діючим органом Головного управління статистики , який утворено з метою виконання завдань, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 “Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію” та Інструкцією про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в Головному управлінні статистики у Вінницькій області;
  • експертна комісія Головного управління статистики у Вінницькій області є постійно діючим органом Головного управління статистики, який утворено з метою організації та проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві Головного управління статистики, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Вінницької області;
  • тендерний комітет Головного управління статистики у Вінницькій області є органом, який утворено для організації та проведення процедур закупівель згідно із Законом України “Про публічні закупівлі”;
  • конкурсна комісія на зайняття вакантних посад державної служби категорій “Б” і “В” Головного управління статистики у Вінницькій області, призначення на які здійснюється начальником Головного управління, є постійно діючим органом Головного управління статистики, який утворено для проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби з метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки, згідно із Законом України “Про державну службу”;
  • дисциплінарна комісія з розгляду дисциплінарних справ стосовно державних службовців, які займають посади державної служби категорій “Б” і “В” Головного управління статистики у Вінницькій області, є постійно діючим органом Головного управління статистики, який утворено для здійснення дисциплінарних проваджень з метою визначення ступеня вини, характеру і тяжкості вчинених державними службовцями дисциплінарних проступків;
  • комісія з оцінки корупційних ризиків у Головному управлінні статистики у Вінницькій області є постійним консультативно-дорадчим органом, який утворено для проведення оцінки корупційних ризиків у рамках підготовки антикорупційної програми Держстату або під час її періодичного перегляду;
  • служба захисту інформації Головного управління статистики у Вінницькій області є органом, який створено для захисту законних прав щодо безпеки інформації Головного управління статистики в процесі інформаційної діяльності та у взаємовідносинах з іншими установами та організаціями,   забезпечення організації та координації робіт, пов’язаних із захистом інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах Головного управління статистики, організації робіт зі створення й використання комплексних систем захисту інформації в автоматизованих системах Головного управління статистики. 

Рішення про утворення чи ліквідацію колегії, інших постійних або тимчасових консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів приймає начальник Головного управління. Кількісний та персональний склад, положення про них затверджує начальник Головного управління.

5. Управління персоналом та проходження державної служби

  1. Організацію роботи з управління персоналом в апараті Головного управління статистики та відділах статистики здійснює відділ управління персоналом відповідно до положення про нього.
  2. Відділ управління персоналом відповідає за реалізацію державної політики з питань управління персоналом в апараті Головного управління статистики та відділах статистики, добір персоналу, планування та організацію заходів з питань підвищення рівня професійної компетентності державних службовців, документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення, а також виконує інші функції, передбачені законодавством.
  3. Відділ управління персоналом у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Національного агентства України з питань державної служби, іншими актами законодавства України, наказами Держстату, цим Регламентом і наказами Головного управління статистики, відповідними рекомендаціями інших центральних органів виконавчої влади.
  4. Прийняття осіб на роботу до апарату Головного управління статистики та відділів статистики, а також їх звільнення здійснюється відповідно до Закону України “Про державну службу” та Кодексу законів про працю України.
  5. Призначення на посади державної служби здійснюється за результатами конкурсу, крім випадків, передбачених Законом України “Про державну службу”.
  6. Проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців у апараті Головного управління статистики та відділах статистики  регулюється Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246.
  7. Рішення про призначення або про відмову в призначенні на посаду державної служби приймається за результатами спеціальної перевірки відповідно до Закону України “Про запобігання корупції” та за результатами перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”.
  8. Особа, яка вступає на посаду державної служби вперше, набуває статусу державного службовця з дня публічного складення нею Присяги державного службовця, а особа, яка призначається на посаду державної служби повторно, - з дня призначення на посаду.
  9. З метою перевірки відповідності державного службовця займаній посаді при призначенні на посаду державної служби може встановлюватись випробування строком до шести місяців.

При призначенні особи на посаду державної служби вперше встановлення випробування є обов’язковим.

  1. Присвоєння рангів державними службовцям Головного управління статистики здійснюється відповідно до статті 39 Закону України “Про державну службу” та Порядку присвоєння рангів державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року № 306.
  2. Просування державного службовця по службі здійснюється з урахуванням професійної компетентності шляхом зайняття вищої посади за результатами конкурсу.
  3. З метою встановлення моральних норм професійної поведінки працівників органів державної статистики, формування довіри до них громадськості наказом Держстату затверджено Етичний кодекс працівників органів державної статистики.
  4. З метою здійснення контролю за якістю виконання посадових обов’язків, визначення рівня результативності та ефективності служби, а також планування професійного та особистісного розвитку, виявлення необхідності підвищення рівня професійної компетентності державних службовців апарату Головного управління статистики та відділів статистики здійснюється оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.Оцінювання здійснюється щороку в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
  5. Державним службовцям апарату Головного управління статистики та відділів статистики створюються умови для підвищення рівня професійної компетентності шляхом професійного навчання, яке проводиться постійно.

Професійне навчання державних службовців проводиться за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством, через систему підготовки, перепідготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації, зокрема в галузі знань “Публічне управління та адміністрування”, у встановленому законодавством порядку в навчальних закладах, установах, організаціях незалежно від форми власності, які мають право надавати освітні послуги, у тому числі за кордоном.

З метою підвищення рівня професійної компетентності державного службовця може проводитися його стажування з відривом від служби строком від одного до шести місяців на іншій посаді державної служби в іншому державному органі або за кордоном відповідно до законодавства.

15. Тривалість робочого часу працівників апарату Головного управління статистики та відділів статистики, розпорядок роботи, порядок обліку робочого часу та надання відпусток, порядок повідомлення працівниками про відсутність на роботі, умови і порядок перебування  в апараті Головного управління статистики та відділах статистики у вихідні, святкові та неробочі дні, а також після закінчення робочого часу, порядок доведення до відома працівників нормативно-правових актів, наказів (розпоряджень та доручень зі службових питань, порядок прийняття та передачі працівниками діловодства (справ і майна при звільненні) визначаються Правилами внутрішнього службового розпорядку Головного управління статистики у Вінницькій області, затвердженими зборами трудового колективу Головного управління статистики за поданням начальника Головного управління та профспілкового комітету Головного управління статистики.

16. За досягнення при виконанні завдань, покладених на органи державної статистики, багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у реалізацію державної політики в галузі статистики до працівників можуть застосовуватись такі заохочення:

  • оголошення подяки державному службовцю;
  • дострокове присвоєння чергового рангу державного службовця;
  • відзначення відомчою заохочувальною відзнакою Держстату та Головного управління статистики;
  • представлення до нагородження урядовою відзнакою;
  • представлення до відзначення державною нагородою.

Подання щодо застосування заохочень до працівників подають у встановленому порядку на розгляд начальнику Головного управління перший заступник і заступник начальника Головного управління, керівники самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління статистики та відділів статистики за погодженням з першим заступником і заступником Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень.

17. 3а невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків, порушення правил етичної поведінки та інше порушення службової дисципліни працівники притягаються до дисциплінарної відповідальності.Засади дисциплінарної відповідальності державних службовців визначає Закон України “Про державну службу”.Працівники Головного управління статистики, які обіймають посади, що не віднесені до категорій посад державної служби, притягаються до дисциплінарної відповідальності у порядку, визначеному Кодексом законів про працю України.

18. Порядок входу і виходу з адміністративної будівлі Головного управління статистики, охорони і збереження матеріальних цінностей здійснюється відповідно до Інструкції по охороні, збереженню матеріальних цінностей та організації пропускного режиму  в адміністративній будівлі  Головного управління статистики у Вінницькій області, що затверджується наказом Головного управління статистики.

ІІІ. Нормотворча діяльність

  1. Нормотворча діяльність Головного управління статистики провадиться на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, наказів Держстату, а також з ініціативи Головного управління статистики.
  2. Розроблення проекту нормативно-правового акта в Головному управлінні статистики покладається на самостійний структурний підрозділ відповідно до його компетенції. Для розроблення проекту нормативно-правового акта в Головному управлінні статистики може утворюватися робоча група відповідно до наказу Головного управління статистики.
  3. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта:
  • проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що зумовлюють необхідність підготовки проекту;
  • визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
  • перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України;
  • перевіряється наявність або відсутність у проекті акта правил і процедур, що можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень, а також ознаки дискримінації;
  • забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими державними органами та в разі потреби вносяться необхідні поправки;
  • уживаються заходи для усунення розбіжностей, зокрема, організовується та проводиться за участю заінтересованих державних органів влади, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.
  1. Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд начальника Головного управління обов’язково узгоджується з усіма заінтересованими самостійними структурними підрозділами Головного управління статистики, головним спеціалістом з питань правової роботи, першим заступником і заступником начальника Головного управління.
  2. Нормативно-правові акти Головного управління статистики, що стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають  міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації у встановленому законодавством порядку.

IV. Організація роботи з документами та контролю виконання

1. Організація роботи з документами здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в Головному управлінні статистики у Вінницькій області, затвердженої наказом  Головного управління статистики та розробленої відповідно до Типової інструкції з діловодства в територіальних органах державної статистики, затвердженої наказом  Держстату від 11 лютого 2014 року № 34.

2. Інструкція з діловодства в Головному управлінні статистики встановлює загальні положення щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами в Головному управлінні статистики незалежно від способу фіксації та відтворення інформації, яка міститься в документах, уключаючи їх підготовку, реєстрацію, облік і контроль за виконанням.

3. Порядок організації електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, роботи з електронними документами в діловодстві Головного управління статистики, здійснення діловодства стосовно документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, діловодства за зверненнями громадян, запитами на публічну інформацію визначаються окремими нормативно-правовими актами.

4. Відповідальність за організацію діловодства в Головному управлінні статистики несе начальник Головного управління.

5. За зміст, якість підготовки та оформлення на належному рівні документів, що розробляються на виконання завдань, визначених у законах України, актах Президента України, постановах Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актах Кабінету Міністрів України, дорученнях Прем’єр-міністра України, актах Верховної Ради України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, наказах Держстату, дорученнях Голови Держстат, місцевих органів виконавчої влади, а також відповідей на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, кореспонденцію Держстату, місцевих органів державної влади та органів місцевого самоврядування, погодження проектів нормативно-правових актів відповідають перший заступник і заступник начальника Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень.

6. За зміст, якість підготовки та оформлення на належному рівні інших документів, а також організацію діловодства та зберігання документів в відділах статистики відповідають їх керівники.

7. Організація діловодства в Головному управлінні статистики покладається на відділ документального забезпечення та контролю виконання.

8. До основних видів роботи з документами належать:

  • реєстрація вхідної кореспонденції;
  • робота з документами в структурних підрозділах Головного управління статистики та відділах статистики;
  • підготовка документів для доповіді керівництву;
  • підготовка та узгодження проектів нормативно-правових актів і актів організаційно-розпорядчого характеру;
  • організація виконання розпоряджень, доручень обласної державної адміністрації, рішень обласної Ради, міської Ради, доручень та наказів Держстату;
  • підготовка та оформлення документів до засідань колегії;
  • оформлення копій та додатків до документів;
  • реєстрація та відправлення вихідної кореспонденції;
  • організація та здійснення контролю за виконанням документів;
  • складення номенклатури та формування справ;
  • підготовка справ до архівного зберігання та користування архівною документацією;
  • ведення обліку та зберігання печаток і штампів Головного управління статистики.

9. Організація документообігу в разі застосування автоматизації діловодства повинна забезпечити сумісність традиційного й автоматизованого способів опрацювання з можливостями засобів автоматизації.

10. Контроль здійснюється за виконанням усіх зареєстрованих документів, у яких встановлено завдання, або які містять питання, що потребують вирішення, а також виконання яких підлягає обов’язковому контролю.

11. Обов’язково контролюється виконання завдань, передбачених в актах державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим та дорученнях вищих посадових осіб, надання відповідей на запити, звернення, а також кореспонденцію Держстату, місцевих органів державної влади та органів місцевого самоврядування, розпорядчі документи та доручення керівництва Головного управління статистики, рішення колегії Головного управління статистики, запити на публічну інформацію.

12. Організацію контролю за виконанням завдань, визначених в актах державних органів та дорученнях вищих посадових осіб, здійснюють перший заступник і заступник начальника Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень.

13. Безпосередній контроль за виконанням документів покладається на начальника відділу документального забезпечення та контролю виконання.

14. В структурних підрозділах апарату Головного управління статистики та відділах статистики безпосередній контроль за виконанням документів здійснює особа, відповідальна за ведення діловодства й архіву.

15. Інформація про результати виконання взятих на контроль документів узагальнюється щокварталу начальником відділу документального забезпечення та контролю виконання  і подається керівництву Головного управління статистики у вигляді зведень про виконання документів.

16. Питання режимно-секретної діяльності вирішуються відповідно до вимог Закону України “Про державну таємницю”, Положення про режимно-секретні органи та інших нормативно-правових актів щодо забезпечення режиму секретності.

V. Порядок проведення нарад

Загальні положення

1. Для вирішення питань, що виникають у повсякденній роботі Головного управління статистики, проводяться наради за участю керівників самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління статистики, а в разі необхідності залучаються керівники відділів статистики,  та інші особи.

2.Наради проводять начальник Головного управління статистики, перший заступник і заступник начальника Головного управління, а також керівники самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління статистики.

3.На наради можуть бути запрошені залежно від питання, яке вирішується, особи, без участі яких питання, що включені до порядку денного, не можуть бути розглянуті належним чином.

4. Контроль за виконанням доручень, наданих на нарадах, здійснює відповідний самостійний структурний підрозділ апарату Головного управління статистики за компетенцією.

5. Питання про можливість присутності на засіданнях представників засобів масової інформації, використання присутніми кіно-, відео-, фотознімальної та звукозаписувальної техніки, радіотелефонного зв'язку вирішує начальник Головного управління за поданням посадової особи, яка проводить засідання.

6.Офіційна інформація про засідання надається засобам масової інформації (у разі необхідності) самостійним структурним підрозділом апарату Головного управління статистики з питань поширення інформації та комунікацій на основі матеріалів самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління статистики.

Апаратні наради

1. Апаратні наради у разі необхідності проводяться за рішенням начальника Головного управління або в разі його відсутності - першого заступника начальника Головного управління.

2. Порядок денний апаратної наради формується на підставі пропозицій першого заступника і заступника начальника Головного управління, погоджених з першим заступником і заступником начальника Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень.

3. Проект порядку денного апаратної наради погоджує начальник Головного управління та доводиться до відома першого заступника і заступника начальника Головного управління за два дні до її проведення.

4. Рішення, прийняті на апаратних нарадах, не пізніше ніж у дводенний строк оформлюються протоколами, що підписуються головуючим, і доводяться до відома учасників апаратної наради.

5. Підготовку, організацію проведення апаратних нарад здійснює відділ планування, координації та моніторингу статистичної діяльності.

Оперативні наради

1. З метою розгляду та оперативного вирішення окремих питань, що належать до повноважень Головного управління статистики, начальник Головного управління або його перший заступник і заступник відповідно до розподілу функціональних повноважень проводять оперативні наради.

2. З окремих питань основної діяльності оперативні наради проводять керівники самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління статистики.

3.Рішення, прийняті на оперативній нараді, за необхідності не пізніше ніж у дводенний строк оформлюються протоколом, що його підписує головуючий.

4.Організація проведення оперативної наради покладається на самостійний структурний підрозділ апарату Головного управління статистики, до компетенції якого належать питання, що розглядатимуться.

 Міжвідомчі наради

1. Для вирішення питань міжвідомчого характеру в Головному управлінні статистики можуть проводитися міжвідомчі наради із залученням представників інших державних органів, науково-дослідних і громадських організацій тощо.

2. Порядок денний і матеріали надсилаються учасникам міжвідомчої наради за два дні до початку її проведення.

3. Організація міжвідомчих нарад покладається на першого заступника і заступника начальника Головного управління відповідно до розподілу функціональних повноважень і самостійний структурний підрозділ апарату Головного управління статистики, до компетенції якого належать питання, що розглядатимуться.

Семінари (семінар-наради), відеоконференції

1. З метою роз'яснення документів, проведення навчання та надання методичних консультацій для працівників самостійних структурних підрозділів апарату Головного управління статистики та його відділів статистики проводяться семінари, семінар-наради, відеоконференції (далі - семінари), у тому числі за потреби виїзні.

2. Організація проведення семінару (підготовка порядку денного, необхідних матеріалів, переліку запрошених посадових осіб та відповідного розпорядчого документа або доручення керівництва Головного управління статистики) покладається на самостійний структурний підрозділ апарату Головного управління статистики, який ініціював його проведення, або обов'язок організації якого визначено положенням про відповідний структурний підрозділ.

3. У разі участі керівництва Головного управління статистики в семінарі відповідний пакет документів подається керівництву Головного управління статистики відповідальним структурним підрозділом апарату Головного управління статистики за три робочі дні до дня проведення.

4.Ведення протоколу забезпечується відповідальним самостійним структурним підрозділом апарату Головного управління статистики.

VI. Взаємодія Головного управління статистики з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування

1. Головне управління статистики у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє в установленому порядку з іншими державними органами, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, тимчасовими консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, утвореними Кабінетом Міністрів України, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, громадськими спілками, профспілками та організаціями роботодавців, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, а також з підприємствами, установами та організаціями.

2.Головне управління статистики, з метою ефективної співпраці з державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими юридичними особами:

  • використовує у статистичних цілях адміністративні дані та іншу необхідну інформацію, укладає угоди щодо взаємообміну інформаційними ресурсами з державними органами, органами місцевого самоврядування та іншими юридичними особами, що провадять діяльність, пов'язану із збиранням і використанням статистичної інформації та адміністративних даних;
  • надає державним органам та органам місцевого самоврядування статистичну інформацію в обсягах, за формами і в строки, визначені планом державних статистичних спостережень або окремими рішеннями Кабінету Міністрів України;
  • подає правоохоронним органам пропозиції щодо притягнення винних у порушенні вимог Закону України "Про державну статистику" посадових осіб та фізичних осіб-підприємців до відповідальності, передбаченої законом;
  • залучає в установленому порядку спеціалістів центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), вчених, представників інститутів громадянського суспільства (за згодою) до розгляду питань, що належать до компетенції Держстату;
  • забезпечує взаємодію інформаційної системи органів державної статистики з інформаційними системами державних органів, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб, міжнародних організацій та статистичних служб інших країн шляхом взаємного обміну інформацією, проведення методологічних, програмно-технологічних та інших робіт, спрямованих на ефективне використання інформаційних ресурсів;
  • здійснює проведення статистичних спостережень і надання послуг на платній основі відповідно до Положення про проведення статистичних спостережень та надання органами державної статистики послуг на платній основі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2000 року № 1659 (зі змінами);
  • здійснює відповідно до чинного законодавства інші заходи, пов'язані з виконанням завдань, покладених на Головне управління статистики.

3. Головне управління статистики  розглядає звернення, пропозиції, інші матеріали та документи, що надходять від державних органів та органів місцевого самоврядування.

4.Головне управління статистики у своїй роботі дотримується  положень Політики Держстату у сфері взаємодії з респондентами та постачальниками адміністративних даних, затвердженої наказом Державної служби статистики України від 04 грудня 2012 року № 504, яка полягає в дотриманні вимог, визначених законодавством, стосовно організації та проведення державних статистичних спостережень за соціально-економічними та демографічними процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах через збирання форм державних статистичних спостережень і залучення для використання у статистичних цілях інформації, отриманої від державних органів, органів місцевого самоврядування та інших юридичних осіб, які здійснюють діяльність, пов’язану із збиранням і використанням адміністративних даних.

VIІ. Взаємодія із засобами масової інформації та громадськістю

Ефективна взаємодія Головного управління статистики із засобами масової інформації, громадськістю та іншими користувачами статистичної інформації забезпечується шляхом:

  • організації та поширення через засоби масової інформації роз'яснень з питань формування та реалізації державної політики у сфері статистики;
  • організації вивчення громадської думки стосовно проблем, пріоритетів і перспектив розвитку державної статистики;
  • проведення в установленому порядку консультацій з громадськістю та користувачами статистичної інформації;
  • розміщення інформації на офіційному веб-сайті Головного управління статистики, проведення прес-конференцій, інтернет-конференцій, прямих телефонних ліній; публікації у засобах масової інформації статей, інтерв'ю, коментарів, підготовки повідомлень для теле- і радіопередач, виготовлення та розповсюдження інформаційно-презентаційної продукції про свою діяльність;
  • проведення моніторингу повідомлень у засобах масової інформації стосовно своєї діяльності та реагування на критичні зауваження;
  • здійснення аналізу потреб користувачів у статистичній інформації та доступу до неї, зокрема за результатами їх анкетних опитувань;
  • організації роботи щодо забезпечення статистичною інформацією користувачів відповідно до норм чинного законодавства.

 

VIIІ. Організація роботи зі зверненнями громадянта доступу до публічної інформації.

Розгляд запитів і звернень народних депутатів України

1.Розгляд звернень громадян, організація їх особистого прийому здійснюється відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації" (зі змінами), Порядку особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики, інших актів законодавства.

2.Діловодство за зверненнями громадян в Головному управлінні статистики ведеться окремо від інших видів діловодства згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Вінницькій області, розробленої відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від   14 квітня 1997 року № 348 та затверджується наказом Головного управління статистики, і покладається на відділ документального забезпечення та контролю виконання.

3.Особистий прийом громадян проводить начальник Головного управління, перший заступник і заступник начальника Головного управління відповідно до порядку особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики, затвердженого наказом Головного управління статистики та графіка прийому громадян керівництвом Головного управління статистики, затвердженого наказом Головного управління статистики, які підлягають обов'язковому оприлюдненню на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

4. В Головному управлінні статистики діє пряма телефонна "гаряча лінія".

5.Участь у роботі прямої телефонної "гарячої лінії" Головного управління статистики беруть  начальник Головного управління, перший заступник і заступник начальника Головного управління.

6.Графік прямої телефонної «гарячої лінії» Головного управління статистики оприлюднюється на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

7. Депутатські запити і звернення розглядаються в порядку, визначеному Законом України "Про статус народного депутата України".

8. Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, яка перебуває у володінні Головного управління статистики, та інформації, що становить суспільний інтерес, здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", Указу Президента України від 05 травня 2011 року № 547 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації", постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 583 "Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади", постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію", Порядку складання, подання та розгляду запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління статистики та/або її відділи статистики, який затверджений наказом Головного управління статистики, та інших актів законодавства, які регламентують зазначене питання.

IX. Запобігання та виявлення корупції в Головному управлінні статистики

1.Організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України "Про запобігання корупції", постанов Кабінету Міністрів України від 08 грудня 2009 року № 1422 "Питання запобігання та виявлення корупції в органах виконавчої влади", від 04 вересня 2013 року № 706 "Питання запобігання та виявлення корупції", а також прийнятими на їх виконання іншими нормативно-правовими актами.

2.Головне управління статистики у межах компетенції забезпечує здійснення Антикорупційної програми Держстату, що повинна передбачати:

  • визначення засад загальної відомчої політики щодо запобігання та протидії корупції у сфері статистики, заходи з їх реалізації, а також з виконання антикорупційної стратегії та державної антикорупційної програми;
  • оцінку корупційних ризиків у діяльності Головного управління статистики причини, що їх породжують та умови, що їм сприяють;
  • заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків, осіб, відповідальних за їх виконання, строки та необхідні ресурси;
  • навчання та заходи з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування;
  • процедури щодо моніторингу, оцінки виконання та періодичного перегляду планів;
  • інші спрямовані на запобігання корупційним правопорушенням заходи.
Останнє оновлення на Понеділок, 12 червня 2017, 09:11
 

При використанні статистичної інформації посилання на Головне управління статистики обов'язкове
©
 Головне управління статистики у Вінницькій області
Розробник сайту: управління інформаційних технологій Головного управління статистики у Вінницькій області