Запрошуємо Вас до подання статистичної та фінансової звітності в електронному вигляді. ***** З 2013 року у статистичну діяльність впроваджено нову редакцію національного класифікатору України  ДК 009:2010 "Класифікація видів економічної діяльності" (перекодування на КВЕД-2010 обов'язкове для всіх суб'єктів господарювання, детально див. розділ "До уваги респондентів") ***** У рубриці "До уваги респондентів"розміщено посилання на арифметичний та логічний контроль по формах ДДС які можуть надаватись в електронному вигляді.
05.02.2013р. в актовому залі Головного управління статистики о 1000 відбудеться інструктивна нарада з питання «Порядок складання статспостереження по ф.№50-сг  «Основні економічні показники роботи с/г підприємства»
Інформація про звернення громадян Друк
Звернення громадян

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян в Головному управлінні статистики у Вінницькій області за І квартал 2017 рік


Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання. Так, у січні поточного року на колегії Головного управління статистики було розглянуто питання  “Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  статистичних  органах   Вінницької  області  за 2016 рік”.

Протягом звітного кварталу, під час перевірки стану ведення діловодства та оформлення архівних документів перевірено роботу з діловодства за зверненнями громадян у відділі аналізу даних соціальної статистики. Під час перевірки надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

За результатами роботи зі зверненнями громадян у березні п.р. підготовлено та направлено відділам статистики у районах оглядовий лист про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області за 2016 рік.

За I квартал 2017 року в статорганах області зареєстровано 31 звернення від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 18 заяв, на особистому прийомі розглянуто – 13 звернень.

Із числа усіх питань вирішено позитивно 26 (84,0%) звернень, дано роз’яснення 5 (16,0%).

За характером питань, що порушували громадяни переважали питання: надання статистичної інформації – 8 (25,8%),  інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 2 (6,4 %), надання роз’яснень з питань застосування статистичної методології – 1 (3,2%), праця і заробітна плата – 10 (32,3%),  кадрові питання – 10 (32,3%).

За звітний період до Головного управління статистики у Вінницькій області надійшло 2 звернення від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, розгляд яких було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень від громадян не надходило.

Щоквартально керівництву Головного управління статистики надається узагальнена інформація  про  стан розгляду звернень громадян.

З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.

Згідно з планом-графіком підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування (розпорядження голови облдержадміністрації від 09.12.2016 № 928) в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів області з 13 по 24 березня 2017 року провідний документознавець відділу документального забезпечення та контролю виконання прийняла участь у навчанні за професійною програмою для відповідальних працівників за організацію контролю щодо виконання  документів вищестоящих органів виконавчої влади та власних в райдержадміністраціях, структурних підрозділах облдержадміністрації, територіальних органах міністерств та інших центральних органах виконавчої влади України у Вінницькій області.

  • у 2016 році
    • Відповідно до вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на  виконання Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" органами державної статистики проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішуються порушені громадянами питання.

      Так, протягом 2016 року на колегіях Головного управління статистики розглядались питання  «Про стан роботи зі  зверненнями  громадян  в  статистичних  органах   Вінницької  області».

      За зазначений період, в ході перевірок стану ведення діловодства та оформлення архівних документів, перевірялась робота з діловодства за зверненнями громадян у відділах: аналізу даних статистичної торгівлі та енергетики; демографічної статистики; збирання даних вибіркових обстежень населення; аналізу даних структурної статистики та статистики фінансів; публікаційної та інформаційно-аналітичної роботи, а також у відділі статистики у Тульчинському районі. Під час перевірок було надано практичну допомогу щодо порядку роботи з документами, реєстрації, адресування та контролю виконання звернень.

      За результатами роботи зі зверненнями громадян щокварталу відділам статистики у районах направлялись оглядові листи про стан та удосконалення роботи зі зверненнями громадян в статистичних органах Вінницької області.

      За 2016 рік в статорганах Вінницької області зареєстровано 148 звернень від громадян. Із них від громадян поштою надійшло – 72 заяви, на особистому прийомі розглянуто – 72 звернення, від інших органів, установ, організацій – 4.

      Серед звернень громадян 95,9% складали заяви (клопотання), 4,1% – пропозиції.

      За результатами розгляду питання, зазначені у 102 (68,9%) зверненнях були вирішені позитивно, на 43 (29,1%) надано роз’яснення, 3 (2,0%) звернення, що переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

      Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувались: надання статистичної інформації – 51 (34,5%),  інформація з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 6 (4,1%), надання роз’яснень з питань застосування статистичної методології – 2 (1,3%),  праця і заробітна плата – 53 (35,8%),  кадрові питання – 36 (24,3%).

      За звітний період до Головного управління статистики надійшло 6 звернень від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

      Розгляд звернень від громадян  було здійснено у відповідності до визначених законодавством термінів. Повторних звернень  не надходило.

      З метою реалізації конституційного права громадян на звернення в Головному управлінні статистики постійно діє „гаряча телефонна лінія” та ведеться облік повідомлень громадян.

Останнє оновлення на Понеділок, 10 квітня 2017, 09:29
 

При використанні статистичної інформації посилання на Головне управління статистики обов'язкове
©
 Головне управління статистики у Вінницькій області
Розробник сайту: управління інформаційних технологій Головного управління статистики у Вінницькій області